Eveet, bu evreye de geldik sanırım 🥺
Şimdi biraz hasta, iyileştikten sonra yavaş yavaş alıştırma yapmak istiyorum. Öncelikle benim oğlum konuşmuyor daha ama istediği şeyi göstererek vs belli edebiliyor. Çişi kakası geldiğinde nasıl anlatacak bilmiyorum. Anneme danıştım sen merak etme zorlamadan yavaş yavaş başla o sana anlatır belli eder dedi. Sizlerden de destek almak istiyorum, malûm bebeğim doğduğundan beri birçok konuda buradaki tecrübeli annelerin çok faydası oldu bana. Nereden başlamak lazım, alıştırma külodu, lazımlık kullanımı, önceden ne yapılması gerekiyor. Bir anda bezi çıkardınız mı yoksa anlattınız mı önce ( benim bebeğim çok küçük olduğu için anlatmanın bir faydası olacağını düşünmüyorum). Neyse işte anladınız beni, hadi yorumlara 😅