2minnosannesi0 Kızlar fikir olsun 3 yaşında oğlum hemen hemen 2 yıldır bırakmıyodu tirnagiyla birlikte parmagina da biraz aci oje sürdüm 3 gündür agzina almadi ilk sürdüğümde aldi geri cekti oğlum parmağını yesene diyodum aci anne diyo😂
p_ozget16 2minnosannesi0 merhaba benim oğlum 3 gün sonra 3 aylık olacak işaret parmağını özellikle cok emiyor elini aldığımda sürekli sinirleniyor uzun süre sizin de emmiş bir zararı oldu mu peki ?
2minnosannesi0 p_ozget16 yok canim bi zarari olmadı sadece bi senedir disleri cok büyüdüğü icin iz yaptı seninki daha minikmis ellerini kesfediyo 🥰
p_ozget16 2minnosannesi0 oh cok şükür valla cok sevindim iyi olmasına bende korkuyordum bi zararı varmı diye cok teşekkür ederim Allah razı olsun
2minnosannesi0 Esdoel trendyoldan almistim inşallah kızınız da bırakır 🙏 bi de bi deneyimimi daha paylasiyim oglum sıkılınca da cok yapiyodu örnek verim oje kullanmadan once anneanne dedesi geldi hic denk gelmedim gittikleri gun geri baslamisti 🙈