Tam 28. Gün emdi bebeğim doğduktan sonra pes etmeyin her gün çok sıkmadan deneyin şırıngaya sütünüzü çekin memenin üzerinden verin emer mutlaka 1 ay deneyin olmazsa canınız sağolsun bebekler ilk doğduğunda güçsüz oluyor çeneleri benim bebeğimin de kilosu iyidi ama gücü yoktu bilmiyordu emmeyi emzik verdim öyle öğrendi biberonu bile emmiyordu