Ben 2 ay once sezeryan oldum.. 40 im bitmeden iki gun once kanamam keisldi beyaz akinti geldi 40 im bitti bir iki gun sonra adet oldum 10 gun surdu.. tam yıkandım leke geldi.. snra tekrar beyaz akinti geldi.. ara ara tekrar leke .. bugun adet olmam lazım ama tık yok.. normal mi