Oglum6ask Merhaba 15 günlük oğlum uykusunda inliyor karnı ağrıyor galiba masaj yaptım kakasını yaptı emzirdim gazını aldım tekrar uyudu ama uykusunda inliyor normal mi
Oglum6ask lolaa allahım sağlıkla şu dönemleri atlatırız inşAllah hayırlısı ile yüreğim kuş gibi kalbim pır pır valla bebişten ötürü 🥲🥹🥹🥹
iremnr Oglum6ask o probiyotik gaz İçin değil ama bağırsaklarını çok güzel düzenler ağrısını hafifletir ve düzenli kullanmanız lazım 10 gün sonra tam etki görülür hemen görülmez yanında da + gaz damlası kullanmalısınız oda bi kaç gün içinde düzene sokar