asmom_ Herkese merhaba 6 temmuzda doğum yaptım 2 gün sonra nöbetçi çocuk doktoruna kontrole götürdük bir sorun yok dedi gönderdi bidahaki kontrol için ne zaman gitmem lazım aşı vs nasıl bir yol izleniyor bilgi verir misiniz🌸
Gktggelis asmom_ doğduktan bi hafta sonra gidilir sonrasında bi yaşına gelene kadar her ay gidilir canım aşı içinde zaten sağlık ocağı arıyo
Adamomm55 asmom_ her ay aylık kontrol oluyor 6.aya kadar çocuk doktorunda aşılarını sağlık ocağındaki ebe takip ediyor 1.ay aşısı hepatit B 2.dozu vurunacak sağlık ocağıyla görüşün (özel aşıları da rota aşısı vs çocuk doktoru takip ediyor yaptırmak isterseniz eğer )
Irmakprensesinannesi asmom_ öncelikle takipli çocuk doktoru edinin aşıları özel de dahil sağlık ocağına deilde dokroum yapsın hem guvenilir hem sağlam olur 1 yaşına kdr takip li doktor iyidir zatn 6 aydan snra sık çağırıyor 2 ayda bir veya asilarinda çağırır
Feyzosumunannesi asmom_ Dogum yaptım 5. Gün götürdüm doktorumuz 40 ı cıkınca da gormek ısterım dedı goturduk ve 1 ay sonra gelın dedı 6. Aya kadar her ay gdecegız
Woman35 Gktggelis her Sağlık Ocağı aramıyo anne kendisi takip etmesi gerekiyo 🧐 mesela biz 🙇♀️ hiç aramadılar 🙇♀️
Eminecak asmom_ sağlık ocağında 15 gün kontrolü oluyor. Oraya gitmen gerekir. Onun dışında bebeginde bir problem yoksa 1 aylık olduğunda gidersin. Biz arada gidiyoruz sarılık var ona baktırmak için. O olmasa doktorumuz 1 aylık olunca gelirsiniz diyordu. Sağlık ocağına da topuk kanı aldırmak için girmiştik 15 günlük olduğunda geleceksiniz kontrole demislerdi.
Umutveannesi asmom_ doğumdan en az 72 saat sonra sağlık ocağına gidip topuk kanı örneği vermeniz gerekiyor. 1 aylık olduğunda yine sağlık ocağında aşısı var. İki aylık olunca yine sağlık ocağı aşısı. Üçüncü ayda yok dördüncü ayda tekrar var. Zaten sağlık ocağına gidince aşı tarihlerini size söylüyorlar tarihli gidiyorsunuz. Doktora gelince de doğumdan sonra 6-8 hafta arasında kalça ultrasonu çektirmeniz gerekiyor. Çocuk doktoru da 6. aya kadar her ay gelin diyor aylık kilo takibi kafa çevresi boyu vs takip ediliyor. Benim yaptıklarım bunlar 😊
LadyMarmelatte asmom_ her ay çocuk doktoruna götürmek şart. Nöroloji, kardiyoloji, göz, çocuk gelişimi ve aile hekimi buralara da mutlaka bebeğinle birlikte randevu al ve git onlar seni yönlendiriyor zaten, aşı için sağlık ocağı bakıyor.