Ben canım cok isteyince sadece bira iciyorum , doktorumuza da danıştık bunun için max 30 luk bira iciyorum o da hevesim gecsin diye 3 saat sonra da emziriyorum, yoksa canim cok istedigi icin aklimdan çıkmıyor hemde ufak kacamaklar insana psikolojik olarak da iyi geliyor. Çünkü bazen eski beni cok özlüyorum kafama göre yasamayi fakat suan cok buyuk bir sorumlulugum var belli bir yastan sonra kolay degil bebek bakmak ilk yillar da zor oluyor belli ki😕 Allahim evlatlarimiza saglik versin guzelce bizleri yormadan buyusunler inşallah. Bu arada bira cok iyi süt arttırıyor icecekseniz de yeşil şişeli bira tavsiyemdir hem alkol oranları yuksek degil hem de agizda kötü tat birakmaz