Merhaba bebeğim kaka yapamıyor. Kan ilacı kullanmaya başladığımızdan beri suan 6 aylık ek gıdayla birlikte hepten kaka günleri uzadı. 3-4 günde bir yapıyor ama cıvık koyu renkli oluyor. Bugun zeytinyağı verdim artı probiyotikte kullanıyoruz. Bebeği böyle olan var mı? Normal mi