ossleemmmm Arkadaslar merhaba weeweell yogurt makinesiyle yogurdu hep gunluk sutle ve oda isisindaki sutle mayaladim. Dolaptan cikarip mayalayan var mi. Yada biraz soguk sutle mayalandiginda bisey oluyo mu. Kullananlardan tavsiye bekliyorum
Boncuk63 ossleemmmm ben çok acelem varken yapmıştım soğuk sütle olduğunda su gibi olmuştu yoğurdum , çok kaynar da denedim o zamanda benek benek yüzüyordu yoğurdum 😂😂