Geçen ay bir hafta erken adet oldum normalde 3-4 gün erken olurdum ama bu sefer daha erken geldi 7 gün sürüyor adetim bitti 12 gün sonra tekrar oldum yine 7 gün sürdü adet gibi ilk defa böyle oldum neden oldu acaba böyle olan var mı aranızda bi sıkıntı mı var tekrar olursa doktora gitmeyi düşünüyorum