Arkadaşlar 2 ay 2 günlük bebeğim var son 1 haftadır ağlama krizleri felaket arttı artık dayanma gücüm kalmadı:( 2 hafta önçe muane ettirdik doktoruna bunun gaz sıkıntısı var dedi damlayı değiştirdik ama yok fayda etmiyor. Bir de kendiliğinden kakasını yapamıyor illa müdahale ediyoruz :( bu sürekli ağlamalar neden olabilir ki krizler artık tükendim :(((