Kbrygthan13 Merhaba kızlar yeni doğum yaptım korseyi takmaya cesaret edemedim iç dikişler iyileşmez dediler korktum , ama takmakta istiyorum sizler ne zaman taktınız ? Bazıları sarıyormuş nasıl sardınız?
Aklimdasin Kbrygthan13 2 dogumda hiç kullanmadım bence gereksiz bısey ama isterseniz korse yerine sıkı bi taytta olur belinizi kavrayan
Sunkiss Kbrygthan13 Ben sarmadım hiç hemen korse kullanmıştım. Önce medikalcilerde olan lastikli korselerden sonra balenli olanları.
Caansell Kbrygthan13 doğumdan 2 gün sonra kullanmaya başladım. Baya iyi geldi bana. Hem hareket etmemi kolaylaştırdı hemde göbeği toparladı.
Yaseminnecer Kbrygthan13 bana doktorum kullanma dedi iç dikiş ve rahim toplanması için hafif sıkmayan bi şey olabilir dedi bende kullanmadım gayet iyi toplandı şuan