Zeynep81 anneciğim, biliyorum çok yoruyorum seni. Ben de çok yoruluyorum oysa, çok korkuyor, korktukça sana sarılmak kokunu içime çekmek seni emip rahatlamak istiyorum. Karanlık mutlu huzur dolu bir dünyam vardı benim, hersey karmakarışık oldu ama şimdi ne yapacağımı bilmiyorum. Bana yardımcı olur Muş’un canim annem, sabırla huzurla evet yoruyorum ama gülen yüzün hiç solmadan beni sever misin mis kokulu annem💕 sana çok aşık bebeğin🧚🏻♀️🧚🏻♀️ Hem hersey tam olmak zorunda değil ki. Babama söyle seni bira dinlendirsin ara sıra ki bana gücün kalsın, babamı seviyorum evet ama en çok en çok sen annem 🙏🏻🙏🏻