Kızlar bebeğim 5 aylık dişleri kaşınıyordu bende internette görmüştüm ağız mendilini ıslatıp dondurunca rahatlatır diyordu denemek istedim 2 dakika falan anca kalmıştır elinde hoşuna gittiğini görünce ertesi gün sulu dişlik aldım ama dün gece çok ateşlendi doktora gittik Boğaz enfeksiyonu olmuş sesi gitti yavrumun ağlayamıyor bile salakk kafamm