5 aylıkken bıraktık, her tuttuğunda anında oturdum bıraktı ağladı kalktım aldı tekrar oturdum asla pes etmedim derken o pes etti daha küçük sizinki yakın zamands deneyin derim bir de oturdugumda hiç bebeğim pozisyonunu değiştirmemeye dikkat ettim kilo aldıkça izdiraba dönüyor