Eliz13 Kızlar aylık evde kendim çekiyorum bebeğimin resimlerini farklı poz önerileriniz varmı fikir olsun varsa yüklermisiniz foto 🤤🤍
Sinemolojib Eliz13 onlar bana eski tarz geliyor. Ben guzel yıkayıp cekiyorum anı küpü ile yada uygulama ile ayıni yazıyorum 🌸🌸