Bernaseneylul

Tatlım görüntü için kusura bakma benim oğlumun da göbeği düşünce iltihap oldu 2 buçuk ay boyunca hergün böyle çıkıyordu .doktor göbeğini 1 kere yaktı banyo yaptırma demedi bende yaptırdım hiç iyileşmedi .çocuk cerrahisine 2 kez gittik gene yaktı başka doktor 5 gün banyo yaptırmadım iyileşti şükür hiçbişey kalmadı