Kumkizanasi Canım annelerim ek gıda alışverişi yapacağım. OG naturelin ek gıda paketi var. Bebeğim çok yiyen bir bebek değil 🥺Paketin içinde yulaf ,pirinç unu falan var sizde gerekli mi ? Alırsam kullanabilir miyim
Deletedmom_33 Kumkizanasi Bende alacağım. Şimdilik arı gece 7 tahıllı ile idare ediyorum 5 aylık. 6 da tamamen günde 2 öğüne döneceğim o zaman alırım. Şimdilik idare ediyor beni zaten genelde yemiyor verdiğimi ağzını kitliyo
Edanurkkeless Kumkizanasi tabiki kullanabilirsiniz.Ben wefood ürünleri aldım unlarını keçiboynuzu özü hurma özü tarhanası gibi şeyleri hepsi çok güzel
Hlmylmz Kumkizanasi bende penelope gurmeden aldim cocugum meyveye alıştı die korktum ama çokta güzel yiyor yani saglikli şeyleri hazırlamak bizim için zor die olerke6en aylarda daha iyi anlariz sonrası bizimle yer 5buçuk ayligiz cokta guzel yiyor