Merhabalar, iyi bayramlar umarım herkes iyidir.
alerjisi olup geçip daha sonra da tekrarlayan var mı acaba?
10aylik bir kızım var ve doğumdan itibaren ileri derece süt alerjisi ve çoklu besin alerjisi vardı. 8.ay itibari ile bitti.
Arife günü köye gittik. Gerberin yabanmersini, böğürtlen ve muz püresini yedirdim akşam üzeri ise karadut verdim. Akşam yemeğinde et yemeği pilav ve yoğurt yedirdim. normalde pastörize sütten yoğurt mayaliyorum ama köyde olunca çiğ sütten mayalanmış yoğurt yedirdim.
Ertesi gün kanlı bir kaka yaptı ve aşırı pişik oldu. Gaz sancısı çekiyor çocuğum. 2 gündür sürekli olmasa da huzursuz. İnternetten baktım karadut 1 yaş öncesi verilmez diyor bilmiyordum. Acaba o mu yaptı yoksa süt alerjisi mi tekrarladı. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi?