Aysima0554 tereyagla pisirin ben sebzeleri rendeliyorun kendi suyu da çıkıyor su da ekleyebilirsiniz kıvamini nasil isterseniz un ekleyip kivam veriyorsunuz çok cıvık olmasin kaşikla tavaya koyun azicik sekil verin.tabi once tereyagi atin.Tereyağinin zararı olmaz yedirebilirsiniz gönul rahatligiyla.Kendini toplamadan cevirmeyin tabi.