4 gün enfeksiyon yüzünden atesımız vardı doktor ilac va verdi neyse düzelmiştik ki bi baska ilac yüzünden alerji yaptı kafasına kadar tüm vucudu kızarmıstı aniden cıkıp kayboluyordu. Doktora gotürdüm ilac alerjik yapmıs dedi. İğne yapıldı surup krem verildi. Rahatladı. Bikac gün kullandım gecti. Sonra bıraktım bugun yine bu sekilde sadece kafa arkasında cok azda boynunun altında var. Dr tekrar ederse derhal getir dedi ama ben isiliğe benzettim sizce nedir ? Çoğalma yok şu anda bu arada 1 yasındayız
