Kızlar ben normal aptamil kullanıyordum ama bu conformil olan gaz için çok iyiymiş diye duydum okudum. Kolik bebekler için özellikle. Kullanan varmı yada başka önerisi olan. Çok yoruldum gerçekten bu gazdan. Ne uyuyor ne susuyor ne duruyor sancısı oluyor daha 1 buçuk aylık sabahlara kadar ağlıyor mamayı değişsem belki biraz iyi gelir bilmiyorum ne yapacağımı