Denizmavim Arkadaşlar kızım 13 aylık ve 7,5 kiloda Çok zayıf ve bu durumda ne yapsam kilo alır Yemegını maması anne sütünü almasına rağmen kolı alımı yok
yasacmalamalo Denizmavim valla canım biz de öyleyiz 12 aya giricez 7.750 anca olduk kaç aydır kilo almadı doktorla görüşüyoruz hep iştahsız da aman aman yemiyoruz on takla atıyorum yesin die umarım düzelir bu durum da alırlar sağlıklı olsunlar da diyorum minyon tipli kızım böbrek taşımız vardı yeni atlattık
Aysegul-eylul Denizmavim Bizde aynı canım 12 aylığız 7 buçuk kilodayız reflüden dolayı yediğimizide kusuyoruz.İnan bende ne yapacağımıbulmiyorum o kadar üzülüyorum ki diğer bebekler obez gibi maşallah benimki zayıf
Kubrasolmmaz Denizmavim her bebek farklı canım gerçekten kıyaslamak yanlış sağlıklıysa eğer her kilolu bebek çok sağlıklı değil benim oğlum 21 ayıldık 11 kilo kim görse zayıf der İnan umrumda dğeil gelişimi dili vs herşeyi iyi olduğu için takmıyorum birde eşimde bende uzun boyluyuz boyu var görüyorlar ama her bebeğe zayıf demek hoşlaştım gidiyor galiba 😁
BirVeraAnnesi35 Denizmavim doktor sorun görmemişse yapacak bişeyde kalmıyor. Genetik yapısı öyle olabilir. Bizede genetik faktörlerin çok etkili olduğunu söylemişti dr
fadjobe87 Bebeklerimiz zayıf ve yemek yemiyorlarsa çocuk gastroenteroloji ye muayene ettirebilirsiniz