Merhaba kızlar şu an 1,5 aylığınız Bebeğim doğduğundan beri gün içinde uykuya dalamıyor gece uykumuz var fakat gün içinde uyutuyorum 10 dakika uyu uyanıyor 15 dakka uyuyor uyanıyor sürekli gün içinde mızmız uykusu var ama beş dakika on dakika dalıyor, günüm sürekli piş piş yaparak geçiyor, uyutmasam ağlıyor, babası da uykuya kolay dalamaz ve gündüzleri uyuyamaz ona mı çekti yoksa baska bir sorun mu var Bu durumu yaşayan var mı?