Gokcecik Anneler merhaba, ikizlerim için stokladığım Canbebe bezler ne yazık ki 3.ayın sonunda pişik yaptı ikisine de. Canbebe kullanan anneler varsa uygun fiyata satmak istiyorum. En azından bebeklerimin mama paralarını karşılar diye düşündüm.
momoftwinsss Gokcecik bende ikizlerme canbebe kullanıyorum 3 numara kac adet var elinizde ne kadar dusunuyorsunuz ve nerdesiniz ?
Gokcecik momoftwinsss ebebekten koliyle almıştım 1 paketini açtım, 3 paketi hiç açılmadı 34lü , 1 pakette Migrostan aldığım 45li var 3 numaradan. 34lüleri tanesini 20₺ , 45li olanı da 25₺, İzmirdeyim