Arkadaşlar bebeğim 3 mayıs doğumlu. Yaklaşık 1bucuk aydır emdikten sonra peynir kesiği gibi kusuyor. 1 saatte bir emmek istiyor bazen daha da kısa sürede. Ama doyduğunu biliyorum çünkü bayagi cisli bezi oluyor ve hergun kaka yapıyor. 2 kilo 880 gram doğmuştu geçen hafta 5kilo 650gramdi. Son 2 aydır 700 gram civarı alıyor. Acaba kusmasının sebebi reflü mü ? Cnku bayağı kusuyor ve 700 gram alması az değil mi ? Memleketteyim doktorumuza o yüzden götüremiyorum ama kusması böyle çok devam ederse haftaya özel hastaneye götürecem