1kucuk_anne Bebeğim 3 aylık ve bayram tatilinde denize gideceğiz. Ama bebeğim için güneşten nasıl korurum bilemiyorum? Mesela güneş kremi olarak ne önerirsiniz? Ve daha bi sürü ne önlemler ve neler yapılmalı? Yanıma sizce neler almalıyım?
Ftmsnny 1kucuk_anne uv korumalı mayo (dechatlon) mustela güneş kremi uç korumalı şapka (dechatlon) güneş korumalı simit
Ates_mami 1kucuk_anne oğlum 29 aylık. Bodrum’da yaşıyoruz. Doktorum 2 yaşına kadar güneş kremi tavsiye etmedi. Kullanmadık. Güneşe çıktığımızda şapka uv mayolar ile korudum. Genellikle 11.15 arası güneşe çıkarmadım. Şimdi mustela kullanıyoruz. Eğer çok güneşe maruz kalacaksa güneş koruyucu kullanmalısınız ama. Doktorunuz bu konuda ne diyor.
gzmemr 1kucuk_anne bebeğim 10 aylık çokta beyaz, garnier bebek güneş kremi 50 faktör kullanıyorum çokta memnunum 😊 yüzü içinde avene bebek güneş kremi 🧴
1kucuk_anne Ates_mami doktorum krem kullanmamaı ama içim rahat edecekse mustela veya sevamedin yüksek faktörünü önerdi
Aybukealtintas 1kucuk_anne uv korumalı Mayo ve sapka kullanabilirsiniz,marka olarak iplay tavsiye edebilirim, güneş kremi olarakta kesinlikle badger öneririm 👍 genelde 10 ile 16 saatleri arasında güneş te kalmamaya özen gösterebilirsiniz, iyi tatiller😍