Selam kızlar hayırlı bayramlar hepinize.
Dün görümcelerim geldi, onlar annemlerdeyken biz amcalarındaydık falan pek bir araya gelemedik. Annemlerde toplandık yarım saat falan oturdular. Sonra anneannesine dayılarına gideceklerdi. Ben de pek görüşemedik diyince bizde gidelim dedi eşim akşam bi daha oraya gittik, dayılarının bi kızları vefat etmişti down sendromluydu ve bi kızları daha var o da down sendromlu 7 yaşında. İlk gittiğimizde gayet sıcaktı sarıldı öptü benim 2 oğlum var 26 aylık ve 8 aylık başta onları da sevdi diğer çocukları da. Neyse dedim iyi gidiyoruz çünkü görümcemin nişanında nerde sıkıştırsa dövmeye çalışıyordu benim büyük olanı. Biraz zaman geçti benim oğlum ışığı kapatıyo diye yere yatırdı vurdu birkaç tane zor aldık elinden. Bahçede eşimin yanında bi tekme atmış yüz üstü düşürmüş sırtında ayak izi var kim yaptı diyorum ben yaptım diyo bi daha yapma olur mu o bebek dedim sarıldım öptüm tamam dedi ama yine yapmaya kalktı ben çektim çocuğu. Görümcemin oğluna demir sandalye fırlattı bi yerine gelmedi Allah’tan. Ona ağlıyo diye yaptı mesela.
Benim oğlum ışıkla oynarken de aslında korumak istedi ama dövdü. Dışarı çıkmaya çalışanı da dövmeye kalkıyo ama korumak istiyo aslında dışarı çıkmasın diye. Yani nasıl davranacağımızı bilemedik. Tamam ona güldük ettik ama olan çocuklara oldu. Küçük oğluma da boya defterini getiriyo kalemi zorla veriyo eline kızım o bilmiyo hadi beraber yapalım dedim ama gözüne sokuyodu kalemi nerdeyse babası geldi aldı. Neyse karışık oldu baya canım sıkıldı millet çay içerken çocukların uykusu var dedim çıktım. Yani pek görüşmüyoruz ama ben nasıl davranacağımı bilmiyomuşum. Belki bilsek çocuklar zarar görmezmiydi biz mi yanlış bişey yaptık hiç anlamadım. Sadece bu kadar hırçın olmasının sebebi biz miydik diye merak ediyorum çünkü 1 sn durmadık sürekli çocuklara bişeyler yaptı. Nasıl davranmalıyız, ne konuşmalıyız? Neyi yanlış yaptık 🥺 En son gelirken de bana sarıldı öptü bu onun için bi özür mü acaba öyle de güzel ki yavrum benim 💙