Kızlar oğlum 29 unda 1 yaşına gircek İnşALLAH hala çoğunluk mama içiyor çnkü ek gıdayla arası pek yok 3 4 saate bi mama içiyor hala şimdi 3numara mamaya geçecez 15 gün var maması daha 3 günlük var yani yaşına 10 gün kala 3 numara geçsem bişey olurmu yaşını mı bekliyim teşekkürler şimdiden