Havvailke merhaba bebeğim 19 günlük bende hasta oldum. Mastitten dolayı sureklı terliyor üsüyordum sonunda da üşüttüm. Mastitle beraber hasta olunca da tam yıkılıyo insan. Acile gittim iğne vurdular 2saat bebegi emzirmedim. Mastitten dolayı sütümü sagdıgım icin sorun olmadı. Minonset ve parol icebilirsinndedi cocuk doktorumuz. Emzirirken sorun olmuyormuş. Benim cocugumla geçmedi grip. Yüzüne öksürmüyorum bide bebekte gaz yapmasın diye rezene li anne cayları iciyordum o da bogazımı yumusatri bide pekmez ıcıyorum öksürüğüme iyi gelmesi icin. Zor oluyor ama sabır