Glcntna Oğlum ek gıdaya başlayalı 1 ay olcak 3 gündür fışkırarak kusuyor . İlk çorbadan sonra kustu ama ilk defa böyle kustu normalde kusmaz . Önce çok yedirdim diye sandm ama bugünde mamasını fışkırtarak kıstu gece normalde emmeye kalkardı hiç kalkmadı sabahta mamasını verdim . 5 dk sonra aynı niye olmuş olabilir . Uyuyor uyansın doktora gitcem merak ettim
Deletedmom737383 Glcntna Bence de alerji olabilir tadımlayarak 3 gün kuralı uygulamadınız mı ek gıda ya başlarken ?
Glcntna Sebnem9 çok dikkat ederm aslında ama üşütmedendir inşallah birazdan gidicem doktora çok korkuyorum inş bişi çıkmaz
Glcntna Deletedmom737383 3 gün kuralı ile uyguladım herhangi bir alerji çıkmadı bu zamana kadar yediği şeylerde 3 gün kuralı ile denenmiş şeylerdi
Cmsl1 Glcntna anladım insallah alerji kaynaklı değildir. Benim bebeğim de aynı şekilde beslendikten sonra bir anda fışkırarak kusma olmuştu alerjili bir bebek. İnsallah sadece üşütmedir. Geçmiş olsun
Deletedmom737383 Glcntna O zaman üşütmüştür canım geçmezse doktora götürürsün bağırsaklarıyla alakalı da olabilir
Ceycey90 Süt alerjisi belirtisine benziyor, normal dışı bir kusma gözlemlediyseniz, süt ürünlerini kesip kademeli olarak tekrar deneyin ve doktorunuzla irtibata geçin.
Glcntna Eyllsre5224- evet antibiyotik verdi kusması sürekli olursa yatış vercez dedi ama allahtan sürekli kusmuyor . İdrarıda koyulaşmıştı birazda kokuyordu