Merhaba, kızım normale göre nispeten daha saçlı doğdu. 3.5 aylık şuanda. Aşırı dökülme olmadı ama kestir bi kere saçını gürleşsin iyice diyorlar zaten şuanda 1 yaşındaki çocuk kadar saçları var toka takıyorum şuanda. Kestirmek bi tarafım istiyor bi tarafım da koyamıyor dökülme ve eşit uzaması hk tecrübeleriniz neler. ?