Öncelikle şurda anlaşalım 7 aylık bebeğe ek gıda verirken amaç doyurmak değil damak tadı oluşturmak besinlerle bebişi tanıştırmaktır. Doyurma kısmı 1 yaşında başlıyor. Yemiyorsa tamam diyip kaldırın önünden ama teklif etmeye devam edin. 8.ayda dişle birlikte gelen iştahsızlıkla ben bir ay ek gıda veremedim sonra ben yerken gelip istemeye başladı. Öyle öyle alıştı yemeye. Zorlamayın onun kararına saygı duyun temel besin her daim mama/anne sütü olacak bir yaşına kadar 😊