Menis123 Herkese merhabalar, bebeğim 9 günlük ve sürekli emmek istiyor ve emmeye başlayınca abartmıyorum 2-3 saat aralıksız emiyor ve bu beni aşırı yoruyor. Sizde durumlar nasıl normal mi böyle olması? 😢
basaksahinx Menis123 emzik diye kullanıyordum doyduğuna eminseniz emzik verin bence. Yoksa hep göğüste emme hissi oluyor bırakınca uyanır ağlar ufak ufak uyutmadan önce emzik ile uyutmaya çalışın . Emzik doğru kullanırsanıznhayat kurtarır. Uykuya geçişte emzik verin 1 yaşına kadar
Hilalderin Menis123 ahh canimm bebekler ikk 3 ay kendilerini anne karninda zannederler hala .Bebegin karnindayken hep besleniyordu.Simdi tabikide yine ayni şeyi isteyecektir.Lutfen bu gunler için sabretmen lazim.Onun şu an sana cok ihtiyaci varr.
Seymanurrrrr Menis123 suan 11.günden sesleniyorum hala aynı doymuyo diye mama bile veriyorum ama hala emme peşinde bide diyarbakırdayım sıcakta suda kalıyoruz ikimizde 🙄ve 3 tane emzik aldım hiç birini tutmuyo
Menis123 basaksahinx emzik veriyorum bende ama biraz inat ve sinirli bi bebiş sinirine denk geldiyse onu da kabul etmiyor ne yazık ki😓
Asafveannesi1 Seymanurrrrr bizde sizinle aynı gündeyiz memelerim yara oldu sürekli emmeden istiyor ki hep ağzında olsun çıkmasın yaram olmasa seve seve veririm ama canım çok yanıyor bir de süt birikmeden emiyor hangi mamayı kullanıyorsunuz ne kadar kullanıyorsunuz acaba