Merhaba hanımlar iyi bayramlar kızım yedi aylık oldu fakat ek gıda almıyor önce tanımlarlar sebze yoğurt olarak ilerledik yedinci aya girdik çorbalara kahvaltılara başladım ama yok kesinlikle bir pirinc tanesini bile yutmuyot diliyle çıkarıyor ağzına veriyorum suyla kandırıp yediriyorum. Mama alıyor bu arada anne sütünü de bes aylıkken bırakmıştı geçi iştahlı ıstekli bi bebek degil nasıl yemeye alıştıracam ek gıda hic iyi gitmiyor önerileriniz varmı