Ben koymadım. Yürüme arkadaşı aldım ama onuda kullanamıyor. Kızım okadar istekli ki yürümeye 8. Aydan beri destekli yürüyor. Ayaklarını düz basıyor fakat cok aceleci yürümeden önce koşmaya çalışıyor ve bunun içinde kendi yürüyemiyor. Şuan 13 aylık olmak üzere hala destekli yürüyor. Şuanki aklım olsa yürüteçi alırdım. Günde 30 dk bindirirdim.