Nrkzy Görümcemin düğünü var bir elbise beğendim ama yeni fiyatlara daha alışamadık malum 3200 TL bir abiye elbise için çok mu sizce
Hollymolly Nrkzy bence cok ya.. trendyolmilla’da daha uyguna güzel abiyeler var. Dolap uygulamasında da sıfır veya bir iki kere giyilmiş cok güzel abiyeler var uygun fiyata. Mesela benim kaynımın nişanı var Trendyol ya da dolaptan almayı düşünüyorum.
asiltonunmommysi Nrkzy dolaptan aldım abiye pişman da olmadım güvenilir satıcıysa, bende koyuyorum dolaba abiye çabuk gidiyor
Tortilla_ Arkadaşların dediği gibi Trendyolmilla yada dolaptan bakın. Bi abiye en fazla kaç kere giyiliyor ki . Ha uygun olsa dersin ki alayım başkasına bile veririm faydam olur. 3200 aldığın abiyeyi bırak başkasına vermeyi dolaba bağlarsın 😂
BarlasMomm Nrkzy daha yeni saten tek omuz bir abiye aldim 1150 tlye cok şık. O fiyat fazla geldi bana ama resmi varsa atar misiniz merak ettim