Merhaba sevgili anneler bebeğim 1 yaşında henüz yeni yeni yemek yemeye başladı o da artık ona özel yaptıklarımdan degil normal bizim yediklerimizden ama bir türlü kahvaltı yapmıyor aslında en aç olması gereken öğün fakat yemiyor öneri ve tavsiye verebilecek olan varsa çok sevinirim