Bensuuu1 Merhaba anneler bebeğim 3 ay 20 günlük normalde usludur çoğu zaman koyarım kendiliğinden bile dalar uykuya. Bu aralar bişey oldu uykusu var mesela gözler kapalı ağlıyo yada uykuya geçişte zorlanırken yine ağlıyor sonra dalıyor yaşayan var mı
plakayerli Bensuuu1 bizimki doğduğundan beri öyle yaşına girdi hala ağlamadan uyuduğunda şok oluyoruz hayat ne kadar güzelmiş diyoruz akfjfj Ama sizinki dördüncü ay atağındadır