1canibrahim Merhaba. 2 gündür oğlum kakasını günde 1 defa yapıyor ve biz 12 günlüğüz daha. Ondan önce günde 2-3 defa yapıyordu. Şimdi çis sayısı 2-3 defa ama kakası 1 defa. Acaba kabız mı 🥺 ilk çocuğum anlayamıyorum . Kaka rengi sarı. -
turkan-5 1canibrahim yapiyormus ki neden kabız olsun. Eğer anne sütü içiyorsa 7. Güne kadar yapmaması normal 7. Günden sonra fitil veriyorlar
1canibrahim turkan-5 ya günde 1 defa yapması normal mi 12 günlük bebeğin ona kafam takıldı. Çünkü daha öncesinde 2-3 kez yapıyordu. Taze annelik böyle bir şey herhalde 😕