Merhaba kızlar kızım 27 aylık anne sütünü kestik 4 ay oldu ama hala geceleri uyanıyor odasında uyuyor uyanıp ağlaya ağlaya yanıma geliyor tekrar uyutuyorum sonra yine uyanıyor yanıma alıyorum sürekli mız mız sürekli yatak da dönüyor mızırdanıyor benle bile uyurken kocaman yatağa sığamıyor bi oraya dönüyor bi buraya kafayı yicem artık uykusuzluktan gece defalarca uyanmaktan bıķtım artık hayat kalitrm düştü bu ne zamana kadar böyle devam edecek sütten kesilen bebeklerin %80 i gece uyur artık benim kızım neden böyle şuan ağlayarak yazıyorum ya inanın bıktım artık