AlyaMiraTy Ana saçı zaten dökülür bebeğin doğası gereği. Benim de 2,5 aylık bebeğim dökülüyor kelleşti arka kısmı. İlerleyen aylar da çıkacak. Bebeğinizin kafasına da hafta da 2 kez şampuan sürün diğer günler de sadece suyla yıkayın bunu döküldüğü için demiyorum sağlıklı olan bu.