Kızım 2,5 aylık mama meme olarak gidiyoruz “çalışan anneyim” aptamil kullanıyorum ama kabızlık yapıyor iştahsızlık ta yapıyor bu kabızlık, poposuna masaj falan yapınca anca öyle yapıyor kakasını. Aptamilin Conformil maması var kullanan varmı deneyimleriniz ne oldu? Bu arada kızım çok zayıf doğdu birazda kilo alsın istiyorum bu conformil kilo yapar mı diğer mama gibi?