Merhaba. Tam 17 aylık oğlum var buaralar aslaaaa bezini değiştirmeme izin vermiyor ağlıyor bağırıyor, zor bela değiştiriyorum😂 acaba diyorum rahatsızmı oluyor artık tuvaletemi alıştırsam. Ama “çişim geldi” yada “kakam geldi” diyecek yaşta değil.. bu aylarda başlatan oldumu? bana bi yardımcı olsanız ne güzel olur♥️