Tr123456 Sezeryan sonrası göbeginize bsey bağladiniz mi korse-tülbent vs. Sarkma oluyor mu, kac güne kadar bsey sarmasak sarkma olmaz
Burculicee Tr123456 yapınıza bağlı kilolu iseniz o sarkma oluyor zaten doğumdan sonra çok az bi göbeğiniz var ise korse belki çözebilir ama bulut gibi göbeğe spordan başkası işe yaramıyor maalesef
Deletedmom737383 Tr123456 Bende 36 kilo aldım 🤣 ikiz gebelikti ama. Hiç sarkmadım korse vs. De hiç kullanmadım🤷🏼♀️ yapı gereği sanırım normalde de sıfır göbektim
mhdmraa Tr123456 bana doktorum hemen kullanmaya baslayabilirsin dedi 21 gun oldu doğum yapalı göbeğim baya küçüldü tamamen gitmedi ama doğumdan sonra sanki doğurmamış gibiydim artık o görüntü yok 🤣
Aysun5455 Tr123456 Sezaryen dogum yaptım ve doktorum 6 saat sonra korse taktırdı ve hala devam ediyorum takmaya çokta faydasını gördüm
goldumsu Tr123456 22 kilo aldım 12si doğumla gitti. Sarktı göbeğim ve çatlak dolu. Doktorum 1 ay korse önermedi. Ben 34 günlüğüm artık giyersem de taytlı toparlayıcılardan giyeceğim bu yarım şortlu gibi olanlardan
Eliz13 21 kilo aldım 2 ayda hepsi gitti azcik ayva göbeği kadar kaldı oda çok normal kasların toparlanması zaman alıyor korse de kullanmadım etkili olduğunu da düşünmüyorum
Deletedmom737383 Tr123456 2 taneyle tek başıma uğraşıyom çıt kırıldım olcam diye korkuyorum ben balık etlisi seviyorum hattaaaa ve hattaaa azcık göbekli🫣
mhdmraa Tr123456 ben de öyleydim her gören sen doğurmadın mı diye dalga geçiyordu psikolojim bozuldu ama duzeliyor zamanla 🤗