Tr123456 Linaya suan benim sütüm gelmiyor bebek de alamiyor memeyi o yüzden 2saatte bir yapsam bir zarari olur mu acaba
Linaya Tr123456 hiç bi zararı olmaz normalde 2 3 saatte bir sağım yapın diyorlar ben ayrıyetten emzirdiğim için 4 saatte bir sağıyorum 😘
Mminigimm Tr123456 ben sütüm ne kadar geliyor diye gün boyu manuel pompayla sağdım süt damarlarım acımaya başladı ertesi gün sütüm gitti acıması geçince tekrar gelmeye başladı dikkat et çok fazla yapma benim gibi perişan olma 😀