asocialmom bu arada benim bebeğim normal emerken ben mastit olup memeyi almaya bebeği çok zorlayınca meme reddi oldu. emzirme danışmanından destek aldım sonrasında emmeye başladı. Bu anne ve bebeğin banyosu sonrası ten teması ile emzirme, emmese de sarılarak durma onun tavsiyesiydi. Yatarak emzirme de onun tavsiyesiydi. Ama en önemlisi benim tazyik sorunum varmış. Mastitken sürekli pompa yaptığım için tazyik olmuş ve bebeğim o yüzden emmek istemiyormuş. Ben bunun farkında değildim o bebeğimi emmeye çalışırken gördü ve çözüm önerdi. İmkanın varsa danışabilirsin sen de. Belki bebeğinin de rahatsız olduğu ve çözümü olan çok küçük bir şey vardır. İnşallah çözülür z❤️