ugezginci Torunuma doğum günü hediyesi akülü araba alacağız. En güvenli ve uygun fiyatlı olan hangisini önerirsiniz.
2maviboncuk ugezginci Uygun fiyatlı diyorsanız bence ikinci el bakın sıfır gibi satanlar var çünkü alıyor çoğu aile bebek sevmiyor kullanmıyor satıyorlar sıfır alıcaz diyorsanız e bebek teki markalar güzel
sarilokumumm ugezginci dolu Dakar 12volt aldık gayet memnunuz uzaktan kumandalı indirimden 1800 e almıştık şu an 3000 civarı olabilir
YeniAnneIstanbul ugezginci ben dogum gunu icin Lamborghini alacam kapilari yukara dogru aciliyor. Turkiye’de vardi sanirim ama emin degilim. Eger yokda pilsanin cok guzel jeep gibi modeli var, o da guzel bir secenek.
Ferdibusra7 Bizde yeni aldık sayılır mercedes SL 65 sıfır alacaksanız biz 6 ay önce aldık 6 7 binlere ikinci elleri daha uygundur ☺️
GunesliHayat ugezginci biz geçen ay Mercedes EQC 400 aldık kızıma ebebek in websitesinden.gayet memnunuz.