Merhaba güzel anneler iyi bayramlar.15 aylık bir oglum var ve 2 gün önce test yaptım hamile oldugumu ögrendim.istiyorduk ama suan içim bir hos ogluma karsı hata yapmısım gibi suç işlemiş gibi hissediyorum kendimi eşim askeri personel tayin gördük o sebebten yanımda degil daha doktora gitmedim.oğlumda daha emiyor napmalıyım bana akıl verin böyle düsünmem normal mi