Kızlar selam biz bugun 6.ayımıza girdik.6 ayda bebekleriniz ne gibi gelişim gösterdi bilgilendirirmisiniz.Biz ek gıdaya 4 bucuk aylıkken doktor tavsıyesıyle basladık.Suan pütürlü yiyebılıyor.Destekli oturabılıyor.Donuyor.Sımdılık aklıma gelen bunlar sizde neler oldu acba